Hier vind je snel meer info: https://www.kinnarps.be/nl-be


Optimale werkplekken voor een opgeruimd kantoor
Heb je ooit nagedacht over hoe belangrijk de inrichting van je werkplek is? Een goed georganiseerde werkruimte kan wonderen doen voor je productiviteit en gemoedsrust. Vooral als we het hebben over werkplekken in een kantoor, speelt opbergruimte een sleutelrol. Niemand houdt van een rommelig bureau met stapels papieren en verloren pennen, toch?
Waarom kiezen voor meer opbergruimte?
Een bureau met voldoende opbergmogelijkheden helpt niet alleen om je directe werkomgeving netjes te houden, maar bevordert ook efficiëntie en focus. Stel je voor dat alles wat je nodig hebt binnen handbereik ligt, netjes weggeborgen in slim ontworpen lades en kasten. Dit bespaart niet alleen tijd maar zorgt er ook voor dat je sneller vindt wat je nodig hebt, zonder afleiding.
Het creëren van een leuk werken kantoor gaat over meer dan alleen esthetiek; het gaat erom een functionele ruimte te ontwerpen waar medewerkers zich op hun best voelen. En laten we eerlijk zijn, een opgeruimde ruimte draagt bij aan een positieve werksfeer.
Kies voor Kinnarps voor jouw kantoorinrichting
Bij het inrichten van een kantoor met veel opbergruimte is het essentieel om te kiezen voor meubilair dat zowel functioneel als stijlvol is. Hier komt Kinnarps om de hoek kijken. Kinnarps is expert in het creëren van interieuroplossingen en meubilair die perfect passen bij jouw behoeften. Of het nu gaat om kantoren, scholen of zorgomgevingen, zij hebben de ervaring en expertise om elke ruimte optimaal in te richten.
Sinds 1942 legt Kinnarps de nadruk op hoge kwaliteit, ergonomie en innovatieve vormgeving. Ze begrijpen dat elk bedrijf uniek is en bieden daarom maatwerkoplossingen aan. Van de eerste behoefteanalyse tot de uiteindelijke uitvoering, ze begeleiden je door het hele proces om ervoor te zorgen dat jouw ruimte niet alleen mooi maar ook praktisch is.
Tips voor het maximaliseren van opbergruimte
Hoe begin je nu met het integreren van meer opbergruimte in jouw kantoor? Begin met het evalueren van wat je echt nodig hebt. Welke materialen gebruik je dagelijks en welke kunnen veilig worden opgeborgen? Kies vervolgens meubilair dat deze items logisch en gemakkelijk toegankelijk maakt.
Modulaire systemen zijn bijvoorbeeld geweldig omdat ze kunnen worden aangepast aan jouw specifieke behoeften. Ook verticale opslagopties zoals hoge planken maken volledig gebruik van beschikbare muurruimtes zonder dat dit ten koste gaat van de bewegingsruimte.
Kortom, door slimme keuzes te maken in jouw kantoormeubilair kun je niet alleen een leukere, maar ook een productievere werkomgeving creëren. Met de expertise van Kinnarps wordt dit proces een fluitje van een cent.
KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.
Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.
We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.
Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks- en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.
Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.
Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.
Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.