Tips voor het kiezen van bureaus kantoor

Kinnarps creëert interieuroplossingen en meubilair voor kantoren, scholen en zorgomgevingen. Wij helpen u met alles, van behoefteanalyse tot uitvoering. Al sinds 1942 staan hoge kwaliteit, ergonomie en innovatieve vormgeving bij ons centraal.

Hier vind je snel meer info: https://www.kinnarps.be/nl-be

Tips voor het kiezen van bureaus kantoor_20
Tips voor het kiezen van bureaus kantoor_13

Waar moet je op letten bij het kiezen van een kantoorbureau?

Het juiste bureau kiezen voor je kantoorruimte kan soms voelen als een puzzel waarvan je niet weet hoe je die moet oplossen. Je wilt comfort, stijl, functionaliteit en natuurlijk iets dat past binnen het budget. Laten we samen een aantal essentiële tips doorlopen die jou helpen bij het maken van de beste keuze voor jouw werkplek.

Begin met ergonomie

Een goed bureau staat of valt met ergonomie. Zeker als je lange uren maakt, is het belangrijk dat je bureau op de juiste hoogte is en voldoende werkruimte biedt. Kijk ook naar bureaus die verstelbaar zijn, zodat je zowel staand als zittend kunt werken. Dit helpt niet alleen om rug- en nekklachten te voorkomen, maar bevordert ook de productiviteit gedurende de dag.

De grootte en vorm van het bureau

De afmetingen van je kantoor bepalen grotendeels de grootte van je bureau. Heb je een compacte ruimte? Kies dan voor een bureau dat multifunctioneel is, zoals een hoekbureau dat ruimte efficiënt gebruikt. In grotere ruimtes kun je denken aan een ruim eilandbureau waar meerdere mensen tegelijk aan kunnen werken. Denk hierbij ook aan de toekomst; misschien heb je nu genoeg aan een kleiner bureau, maar plan je om meer personeel aan te nemen of meer apparatuur te plaatsen?

Kies een stijl die past bij jouw merk

Het design van je kantoor weerspiegelt het imago van je bedrijf. Ga daarom voor een bureau dat niet alleen functioneel is, maar ook esthetisch in lijn ligt met de branding van jouw onderneming. Modern, klassiek of industrieel; er is altijd een ontwerp dat aansluit bij jouw voorkeuren en zakelijke identiteit.

Bij Kinnarps, begrijpen we hoe belangrijk deze keuzes zijn. Kinnarps creëert interieuroplossingen en meubilair voor kantoren, scholen en zorgomgevingen sinds 1942. Wij helpen u met alles, van behoefteanalyse tot uitvoering. Bij ons staan hoge kwaliteit, ergonomie en innovatieve vormgeving centraal.

Materiaalkeuze: duurzaamheid en onderhoud

De materiaalkeuze is cruciaal voor zowel de duurzaamheid als het onderhoud van het bureau. Hout geeft warmte en karakter, terwijl metaal en glas een modernere uitstraling hebben en vaak minder onderhoud vergen. Overweeg wat past bij jouw dagelijkse gebruik en de sfeer binnen het bedrijf.

Door al deze aspecten in overweging te nemen, kun jij een weloverwogen keuze maken die niet alleen vandaag goed voelt, maar ook op lange termijn een positieve invloed heeft op jouw werkplekervaring.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks- en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

Bezoek website